niedziela, 14 września 2014

Koktajl kokosowy z owocami leśnymi

Postanowiłam, że na miesiąc będę na diecie bezmlecznej. Oczywiście wytrzymałam tydzień, ale przez ten czas poszukałam zamienników mleka i jogurtów. Wpadłam na pomysł, że spróbuje z mlekiem kokosowym. Długo nie mogłam znaleźć jakiegoś dobrego mleka, ale w końcu się udało.
• 1/3 szklanki mleczka kokosowego
• jeżyny 150g
• 3 łyżki jagód
• 1 banan

Banany kroimy w plasterki i umieszczamy w blenderze. Dodajemy mleczko kokosowe, jagody i jeżyny. Miksujemy na gładką masę. 

Przy wyborze mleczka kokosowego starałam się wybrać takie, które oprócz wody i kokosa nie ma nic dodatkowego. Długo szukałam ale w końcu się udało. Wybrałam markę Real Thai, która składa się w 85% z ekstraktu z kokosa i w 15% z wody. Mleczko jest bardzo esencjonalne i niesamowicie kaloryczne :) Dlatego użyłam na jedną porcję tylko 1/3 szklaneczki.


Przepis na jedną porcję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz