wtorek, 9 lutego 2016

Jagodowa miska, czyli blueberry bowl

Gdzieś kiedyś znalazłam podobny przepis na Instagramie. Dokładnie go nie pamiętam, ale z tego co udało mi się odtworzyć wyszło coś bardzo smacznego :)

• płatki owsiane 20g
• mleko ryżowo-kokosowe Rice Riz Cocco 50 ml
• 1 bardzo duży banan (lub dwa małe)
• pół szklanki mrożonych jagód 50g
• 5 orzechów laskowych
• 4 migdały
• 1 łyżeczka nasion konopi (6g)
• 1 łyżka płatków kokosowych 3g

Na dnie miski/słoiczka umieszczamy pół pokrojonego banan (lub jeden mały) i połowę jagód. Następnie kładziemy suche płatki owsiane (niczym ich nie zalewałam, bo i tak namiękną od reszty składników) oraz posiekane/pokrojone orzechy.

W mikserze umieszczamy mleko roślinne, resztę jagód, banana oraz nasiona konopi. Dokładnie miksujemy. Całość wlewamy do słoiczka. 

Na koniec całość posypujemy płatkami kokosa.

Ja taką miskę zrobiłam sobie w domu i zjadłam w pracy łyżeczką (przed jedzeniem całość sobie wymieszałam). Przez czas dojścia do pracy płatki mi lekko zmiękły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz